Direktlänk till inlägg 6 april 2015

Annandagpåsk

Av Monica - 6 april 2015 20:03

Ja så var det redan Annandagpåsk och själva påsken går nu mot sitt slut, själv har man jobbat påskhelgen men i dag var man dock ledig. Men har haft en trevlig påsk på jobbet och barnen samt mannen har myst på här hemma lika så hundarna. I går innan det blev arbete så tog jag våra två hundar på årets första lörar runda som dock slutade på 3.4km inte illa för en som är otränad.    Men jag kan då säga ajajaj vilken träningsvärk man har i dag, men samtigt som det gör ont så är det en väldigt skön känsla snacka om att vara kluven man både gillar och inte gillar att det gör ont. *LER* Men har sagt till mig själv att jag måste ta tag i detta med träning för jag gillar det, men att hitta motivationen är rätt svår då man känner sig så slut och trött i knopp och kropp. Så det går inte rikgt så bra att få det ifrån tanke till handling. Men det jag kände i går efter morgonens löpar tur var att jag kände mig piggare i kroppen under dagen. Så det kan ju vara väl så bra motivation till att fortsätta.    

Nu har min mista somnat för kvällen, så nu blir det en kopp Te och mysa ner sig i soffan för lite tv tittande, innan det är dax att själv inta kudden och ladda för en ny arbetsdag i morgon.


Hoppas ni har haft en fin påsk ni andra med.

Kram

Monica

 
 
Oslofru

Oslofru

7 april 2015 10:15

Lycka till med din nya fina blogg :)

http://www.oslofru.com

Monica

7 april 2015 12:14

Tack så mycket. Försöker lära mig den så gott det går. 😊

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 30 maj 2015 14:08

Ja i går så var det 5år mellan mig och mannen som jag numera är gift med. Så strax innan jag skulle åka för att träffa mina kollegor och ha p-fest samt passa på att avtacka en kollega som har slutat hos oss. Ja då fick jag en rejäl överraskning av mi...

Av Monica - 12 maj 2015 12:58

Ja nu jobbar tankarna på en hel del i knoppen på mig, funderar om hundar (djur överlag) kan bli smittad av oss människor tex vid magsjuka. Det är så att magsjuka är ett faktum här hemma då min kära man fick åka hem ifrån jobbet i går för att hämta et...

Av Monica - 3 maj 2015 07:58

Ja tiden rusar förbi i ett raskt tempo och man hinner inte med, nu är det redan Maj och man frågar sig vart tog Aprilmånaden vägen. Som sagt jag hinner inte med vart dagarna, veckorna och månaderna tar vägen. Kan vara att det har hänt en del och man ...

Av Monica - 21 april 2015 12:03

Japp i går så var det dax att påbörja andra utmaningen på Kommunklassikern, och det är nämligen Cykling och då har dom döpt den till vättenrundan. Kommer att bli skoj att göra denna trots att cykling kanske inte är min absolut starka sida, men det ko...

Av Monica - 18 april 2015 07:49

Inte helt fel att vakna till lite fågelkvitter och strålande sol, så här på morgonen. Men tyvärr så har man dock skallebank, ja det är ju mindre bra att vakna till. Men jag hoppas att det släpper under dagen, att jobba med skallebank är inte det bäst...

Presentation


Välkommen hit till min sida. Kommer att innehålla en del om min vardag som har med familjen, djuren och i bland om arbetet. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards