Direktlänk till inlägg 8 april 2015

Träning

Av Monica - 8 april 2015 20:17

Ja nu har jag börjat på FitCamp som håller på i 4veckor och två dagar i veckan, det var skoj men ack så jobbigt det var för denna otränade kvinnan som man är. Men jag längtar redan till nästa gång vi har det, tyvärr blev det bara en gång denna vecka. Så nu längtar man som en liten tok till nästa vecka, men samtidigt så funderar jag vad har jag nu gett mig in på.    Nu var det ju information, samt kroppsscanning som gjordes samt så fick vi testa på lite fysövningar och japp här blev man helt slut och när det gäller armhävningar ja det är ju inte min starkaste favorit, men vem vet det kan ju bli det närmare slutet.    Sedan så gav dom tipset att vi skulle ta foto på oss nu och lika så om fyra veckor igen, så kommer vi se skillnaden samt att dom kommer att göra en ny kroppsscanning av kroppen och se vad träningen har gett för resultat. Nu blir det att köra på samt att jag kommer att lägga in lite promenader samt löpning på egenhand och snart så kan jag även börja cykla, för mitt nästa moment på Kommunklassikern som jag är med på via jobbet är Cykling. Så nu kanske jag får in träningen lite mer i rutin och inte bara i tanken. 

Nä nu blir det en sväng med hundarna och sedan en varm dusch innan man sätter sig i soffan och varvar ner innan det är dax för att krypa ner.   


Kram

Monica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 30 maj 2015 14:08

Ja i går så var det 5år mellan mig och mannen som jag numera är gift med. Så strax innan jag skulle åka för att träffa mina kollegor och ha p-fest samt passa på att avtacka en kollega som har slutat hos oss. Ja då fick jag en rejäl överraskning av mi...

Av Monica - 12 maj 2015 12:58

Ja nu jobbar tankarna på en hel del i knoppen på mig, funderar om hundar (djur överlag) kan bli smittad av oss människor tex vid magsjuka. Det är så att magsjuka är ett faktum här hemma då min kära man fick åka hem ifrån jobbet i går för att hämta et...

Av Monica - 3 maj 2015 07:58

Ja tiden rusar förbi i ett raskt tempo och man hinner inte med, nu är det redan Maj och man frågar sig vart tog Aprilmånaden vägen. Som sagt jag hinner inte med vart dagarna, veckorna och månaderna tar vägen. Kan vara att det har hänt en del och man ...

Av Monica - 21 april 2015 12:03

Japp i går så var det dax att påbörja andra utmaningen på Kommunklassikern, och det är nämligen Cykling och då har dom döpt den till vättenrundan. Kommer att bli skoj att göra denna trots att cykling kanske inte är min absolut starka sida, men det ko...

Av Monica - 18 april 2015 07:49

Inte helt fel att vakna till lite fågelkvitter och strålande sol, så här på morgonen. Men tyvärr så har man dock skallebank, ja det är ju mindre bra att vakna till. Men jag hoppas att det släpper under dagen, att jobba med skallebank är inte det bäst...

Presentation


Välkommen hit till min sida. Kommer att innehålla en del om min vardag som har med familjen, djuren och i bland om arbetet. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards