Direktlänk till inlägg 21 april 2015

I går körde andra utmaningen igång

Av Monica - 21 april 2015 12:03

Japp i går så var det dax att påbörja andra utmaningen på Kommunklassikern, och det är nämligen Cykling och då har dom döpt den till vättenrundan. Kommer att bli skoj att göra denna trots att cykling kanske inte är min absolut starka sida, men det kommer ändå bli skoj under dessa veckor som det håller på och då kombinerar jag det med FitCamp.    I går så hämtade vi hem vår nya bil och det är en Volvo V50, så nu är vi lyckliga bilägare till en Volvo och sedan på torsdag så ska vi åka i väg på ett valpbesök och det är valpar efter vår Parson Rassel Terrier "Devil" så det kommer att bli skoj att få se dessa i verkligheten och inte bara på kort. Så denna vecka kommer bara att bjuda på skojigheter.    Men nu är det dax att göra sig redo för ett nytt arbetspass. Ha det så gott så länge.


Kram

Monica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 30 maj 2015 14:08

Ja i går så var det 5år mellan mig och mannen som jag numera är gift med. Så strax innan jag skulle åka för att träffa mina kollegor och ha p-fest samt passa på att avtacka en kollega som har slutat hos oss. Ja då fick jag en rejäl överraskning av mi...

Av Monica - 12 maj 2015 12:58

Ja nu jobbar tankarna på en hel del i knoppen på mig, funderar om hundar (djur överlag) kan bli smittad av oss människor tex vid magsjuka. Det är så att magsjuka är ett faktum här hemma då min kära man fick åka hem ifrån jobbet i går för att hämta et...

Av Monica - 3 maj 2015 07:58

Ja tiden rusar förbi i ett raskt tempo och man hinner inte med, nu är det redan Maj och man frågar sig vart tog Aprilmånaden vägen. Som sagt jag hinner inte med vart dagarna, veckorna och månaderna tar vägen. Kan vara att det har hänt en del och man ...

Av Monica - 18 april 2015 07:49

Inte helt fel att vakna till lite fågelkvitter och strålande sol, så här på morgonen. Men tyvärr så har man dock skallebank, ja det är ju mindre bra att vakna till. Men jag hoppas att det släpper under dagen, att jobba med skallebank är inte det bäst...

Av Monica - 17 april 2015 11:47

Ja tänk va denna vecka har rust iväg, man har inte hunnit med alls denna vecka. Kan nog vara så att det har varit jobb och träning om varannat denna vecka. Nu är det äntligen helg men inte för min del, fredagsmyset får jag ha på jobbet medans mannen ...

Presentation


Välkommen hit till min sida. Kommer att innehålla en del om min vardag som har med familjen, djuren och i bland om arbetet. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards